2010. január 20., szerda

Eperke

Megfertőzött a Zelnice blogján is megtalálható gyümölcs és zöldség láz.
Még tavaly decemberben elhatároztam, hogy ezeket az élethű ennivalókat elkészítem Soma számára, mivel ő is szeret főzőcskéset játszani a gyerek konyhájában.

A színe és formája miatt az epret választottam első kísérletnek. Bevallom én is sokat tapogattam, nézegettem, miután elkészült két szem eper. Olyan kis helyesek :)

Ráadásul a mai sláger az Eperke mese DVD volt, így még témába is vágott a mai kis kreatívkodás :)

Az eprek Somancsban (Soma mancsban):



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek az eprek,szinte mint az igaziak. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nahát, én is épp most készítgetek tavaszváró kosárkát, és epreket készítgetek, közben megszületett a gondolat, hogy mi lenne ha felnagyítnánk egyet? Így született az eperpárna. Erről már van kép is a blogomon, a kicsi eprekről még nem sikerült képet feltenni. Sok sikert neked a folytatáshoz. Nagyon szépek az epreid.

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!