2010. október 9., szombat

Gödör

igazán tegnap éreztem először, hogy már csúszom... a gödör alja felé tartok, szerintem mostanra le is értem. Gubbasztok benne, nézek felfelé, iiiszonyat messze van a gödör széle. Gondolom egyszer csak kimászom.

Tegnap elkezdtem olvasni Paul Young regényét, A viskó címűt. Lehet, hogy most nem ez passzol legjobban a lelkiállapotomhoz. Olvasom, olvasom, olyan érzésem van tőle, mint amikor állok a metrómegállóban és érzem, hogy kezd fújni a szél, aztán egyre nagyobb és nagyobb a huzat, aztán hirtelen robajjal beér a szerelvény. Na ha kicsit még tovább olvasom, ez engem így fog elütni.

Aztán meg itt van három film, amit letöltöttem:
1. Álom luxuskivitelben
2. Római vakáció
3. Találd ki, ki jön ma vacsorára
Ígéretesek, fantasztikus színésznőkkel, színészekkel. Kicsit büszke is vagyok erre a felsorolásra. De hát hiába.
Tegnap esti terveim és elképzeléseim szerint már régen ezeket kellene néznem, vastag plédbe csavarodva. De most erre is nehéz rávennem magam.

Hát ennyi van velem.

8 megjegyzés:

  1. Ez nem jó hír....:( Ismerős ez az állapot sajnos..(
    A viskót én felébehagytam,mert annyira azonosultam a tragédiával,hogy kiborultam.Tudom,hogy most kéne folytatni,de még nem szántam rá magam.Most jönne a feloldozás,a válaszok....

    VálaszTörlés
  2. A héten én is padlóra kerültem, arra gondoltam, hogy papírra vetem már, mi mindennel vallottam mostanában kudarcot. Mások azzal vigasztaltak, hogy most mindenkinél hasonló a helyzet, a csillagok állására fogják. :-(
    Én gyorsan felállok ilyenkor és juszt is harcolok tovább, nosza, Te is!

    VálaszTörlés
  3. Mammka! Sajnos csak átrágtam magam a tragédia megtörténtén. Akkor várom a feloldozást :(

    Nóra! Hát ez az! Bár nálam nem is annyira kudarc élmény, hanem most valahogy az élet bármelyik területét nézem, nem áll jól a széna. Persze nem óriási dolgok, ha azt nézem, mi történik a vörösiszap által elöntött falvakban. Az hogy beteg a gyerkőc (4 hete köhög), hogy munkám van is, nincs is, lógok a levegőben szóval hozzájuk képest ez semminek is tűnhet. De nagyon köszönöm neked a biztatást!

    VálaszTörlés
  4. Sajnáltam magam pár napig, aztán újult erővel előre. Kezd értelmet nyerni számomra az, hogy "ami nem öl meg, megerősít".
    És én is azzal vigasztalódom, hogy a vörösiszap még mindig nagyobb kár, mint az enyémek.

    VálaszTörlés
  5. Bàr ezt a konyvet mèg nem olvastam, de ha ilyen tragèdiàk tortènnek benne, akkor talàn nem most kellene elolvasnod èppen.
    Ez is el fog mùlni, ès ha màr leèrtèl a godor aljàra, onnan màr csak kifelèt lehet màszni. A chilei bànyàszokat is kihozzàk mèg karàcsony elott, làttad?
    Kuldjek neked innen napsutèst boritèkban? :-)

    VálaszTörlés
  6. Igen, tudom, hogy lesz megoldás, kérdés milyen. És a borítékot nagyon várom tőled :)

    VálaszTörlés
  7. Fogalmazd meg, hogy konkrétan mi a baj, mert nem általánosságban rossz, hanem van valami, ami miatt ezt érzed. Segíthet...

    VálaszTörlés
  8. Hát, ez nem hangzik valami jól. De ahogy mindennek van eleje, úgy van vége is.Remélem sikerül újra jobban érezned magad.

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!