2010. október 1., péntek

Csak úgy

Megjöttek a gyerekek. Hát sikere van a táblának, mit tagadjam.
A lányok nagyon lelkesek. Péter meg is kérdezte egy idő után:
Itt fogtok állni a tábla előtt egész hétvégén?




A másik dolog, amit mutatni szerettem volna egy érme.
Miután elolvastam Szabó Magda: Születésnap c. regényét és mindenkivel megbeszéltem ezt a környezetemben, egy-egy részletbe jobban bele is ástuk magunkat anyuval, apuval. Például beszéltünk a tantuszról, hogy én már nem láttam, talán a Péter még igen. És erre egyik este, pénztárcát kerestünk Soma vásározásához. Régit, amit már nem használunk, nem sajnálnánk, persze előkerült sok-sok régi pénzérme is és köztük ez:



Hát apukám, anyukám most már én is láttam, sőt mi több, részben tulajdonosa is vagyok két darabnak :)

1 megjegyzés:

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!