2010. augusztus 12., csütörtök

Hát telhetne

nyugodtabban ez a nap, Somám 3. születésnapja!
Tervem, na az sok volt mára. Ünnepelni a 3 évest, bár ő reggeltől állítja, hogy most 5 és fél. Moziba menni vele, megnézni nagy fészkelődések közepette a Bogyó és Babócát, tortázni egy cukrászdában, sétálgatni, hogy az övé legyen a nap, meg persze a szüleié. De a szülei valahogy az idővel és feladatokkal hadilábon állnak.

Tegnaptól megy a meccs a munkahelyemmel, hogy hogyan mondjanak fel, rendes felmondással vagy közös megegyezéssel. Persze, tájékozódtam én ügyvédtől, hogy mire számíthatok, de folyik a próbálkozás innen is, onnan is. Lassan már nem is látom át az egészet.

Na persze, Soma is lebetegedett, kapott antibiotikumot. Bevallom, nem bántam volna, ha még kibírja az augusztust betegség nélkül, mivel 3 hét múlva kezdi az ovit (na erről azt hiszem sokat fogok írni) és borítékolom a lebetegedést akkora is.

A napok gyorsak, rohannak, újra semmi idő kézimunkázni, de és ez nagybetűs de, megvásároltam magamnak egy könyvet, amiről csupa szépet és jót olvastam kritikákban.



Így az altatások után egy kis olvasást mindig engedélyezek magamnak.

Mary Ann Shaffer és Annie Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság

Fülszöveg:
"1946 januárjában a Londonban élő Juliet Ashton levelet kap egy ismeretlen férfitól a csatorna-szigeteki Guernseyről. A levél írója elmeséli, miért alakították meg a második világháború alatt, a német megszállás idején a Krumplihéjpite Irodalmi Társaságot, és hogyan segítette a sziget lakóit abban, hogy átvészeljék a háborút. Így kezdődik a szívet melengető, varázslatos kisregény, melyben levélváltásokból, apránként rajzolódik ki előttünk a festői Guernsey-n élők humorral átszőtt, embert próbáló története."

5 megjegyzés:

  1. Megszűnik a munkád? Nem vagy elkeseredve?
    Boldog szülinapot Nektek!

    VálaszTörlés
  2. A Zalakerámia teljes átszervezésen, vezetői posztok megszüntetésén ment keresztül. Az én régi feladatköröm, beosztásom is megszűnt, így ez már nem ért váratlanul.
    Most inkább a munkaviszonyom megszüntetésének herce-hurcája miatt vagyok elkeseredve és bánkódom, hogy nem vagyok ügyvéd vagy jogász :(

    VálaszTörlés
  3. Na, várjunk csak: nem helyezkedtél el egy új helyen, nem jól tudom???

    Boldog szülinapot, sokat!

    VálaszTörlés
  4. Zazi!
    De elhelyezkedtem, GYES mellett, 4 órában, ami sokáig nem fizetett. Emiatt nem tudtam eldönteni, vajon mennyire számíthatok a jövőben erre a cégre. Mivel a közös megegyezés azóta a régi, zalakeres munkahellyel megtörtént, így muszáj bíznom bennük.
    Bocsánat a kései közzétételért, de a megegyezés megszületéséig ezt a kérdésedet nem szerettem volna megválaszolni, nehogy olyan beszélgetés kerekedjen a felmondásom alatt, amit nem szeretnék. De úgy látom, ez már nem számít, hiszen leiratkoztál a nyomonkövetésről. Sajnálom.

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!