2010. szeptember 1., szerda

Nehéz nap

Volt ovi előtti utolsó együtt töltött nap, amit persze felmagasztaltam, elképzeltem, hogy milyen klasszul is kell telnie, de persze ember tervez, ... Soma végez.

Az álomszerű szeretetteljes, jókedvű, játékos, összesimulós nap helyett, egy "nem akarom" nap lett belőle.

A csúcs az volt, amikor délután éppen rakodtam a váltóruhákat, tisztasági csomagot stb. és a kockavár jelet rajzolgattam a Soma dolgaiba. A fiam ekkor megkérdezte, hogy " Miért rajzolsz a ruhámra?"
Mire én azt feleltem, hogy "így fogja megismerni az óvónéni az ovis ruháidat"
Erre ő váll rándítva elintézte a dolgot: " nem fogja megismerni, nem lesz ovis cuccom, mert kidobom a kukába" (mindeközben rám se nézett)

Most pedig percenként nézem a mobiltelefonom, mert az volt a dadussal az egyezség, hogy ha nagyon sír, felhívnak, hogy menjek érte :(

Nagyok lettünk!

2 megjegyzés:

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!