2010. szeptember 26., vasárnap

Mindenkiben ott csücsül egy kis Illés Bori

Mennyire-mennyire más volt olvasni Szabó Magda: Születésnapját, mint az előző bejegyzésben véleményezett regényt!

Hűséges útitársam volt mindenhol, lakásajtón nem léptem ki anélkül, hogy ne lett volna a malaclopó fekete táskában. Végeztem is vele néhány nap alatt.

Hiszem, hogy ez a könyv a lelkünk üdvösségéért íródott. Mély meghajlás Szabó Magda írónő előtt és mennyire aktuális ma is minden sora.
Az utolsó 50 oldal olvasása közben töménytelen mennyiségű könnyet elsírtam: szépen felsorakoztak életem szereplői is a leírt gondolatok mögött. Anya, apa, a fiaim.
Drága fiaim: várom és félem a felnőtté éréseteket.


1 megjegyzés:

  1. Ajjaj!Ciki,de még nem olvastam.Kaptam tőled egy lökést a könyv felé,köszönöm!

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!