2010. november 9., kedd

Graphománia

Meguntam a gyerekszoba átalakítás nyomán kialakult kaotikus helyzetet és megkíséreltem uralni a káoszt. Így került sor a dolgozószobára, ahol jelen pillanatban a gyerekszoba egy részét (is) tároljuk az új bútorzat felállításáig (ami sose érkezik el).

De hogy a lényegre térjek: kipakoltam a szekreterem fiókját, ahol a párom és az én füzeteim laknak. Mivel sok mindent lejegyzetelünk kell a füzet! Péternek is, nekem is. Ha lehet mondani Péter még finnyásabb, na jó finomítok, inkább kényesebb arra, hogy milyen is az a füzet (ez a szokás kezd rám is rám ragadni). Mindez rendben is volna, mondom én, és elismerem: füzetekre szükségünk van. Na de hogy percileg 9 db legyen két embernél forgalomban, az talán túlzás. Nyolcat számoltam a szekreterben és egy, amit anyutól kaptam, a táskámban van, mert általában jön velem mindenhova.

Mondom én, hogy graphománok vagyunk.




2 megjegyzés:

  1. És használatban vannak? mert nálam, egy kivételével, mind... :o)))

    VálaszTörlés
  2. Igeeen! Bár a rendrakásnál az egyikből kitéptem lapokat.
    Van egy különösen klassz füzetem, amibe gondolatokat gyűjtök, recepteket, hogy ha megöregszem, netalántán meg is halok, maradjon utánam valami eszmei a gyerekeimnek :)

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!