2011. március 24., csütörtök

Március 17-én írtam, hogy Soma kruppos. Ma március 24-e van. A két dátum között eltelt időben sikerült kapcsolatba lépni egy profi fül-orr-gége főorvossal, dr. Ablonczy Máriának hívják és a Tűzoltó utcai Gyermekklinikán dolgozik, osztályt vezet. Jó szívvel ajánlom mindenkinek. A kruppból, gégegyulladásból pipával, orvosságokkal viszonylag gyorsan kezelte a fiamat, annak ellenére, hogy a házi orvosunk, akit alapvetően kedvelünk, pénteken délelőtt széttárta a kezét, hogy már nem tud mit mondani, menjünk kórházba.
A jó hír ellenére mégsem tudom azt mondani, hogy minden szuper, mert mára a hányós hasmenős vírusba esett bele Soma, ami szintén lázzal jár.

A testvéremmel, amikor éppen nem a saját gondolatainkban fuldoklunk, átmegyünk egyfajta iróniába, mai beszélgetés töredék:
- Na mi van Somával?
- Beteg! Mondjam a többit is? Újra?
- legyintve: Nem. Inkább szólj, ha egészségesek vagytok.

Naptárban vezetem az életünket: gyógyszerek, oviba járás-nem járás, egyéb elfoglaltságok. Megnéztem idén Soma 2 és fél hetet járt óvodába.

Persze van jó hír is. Április 4-étől mehetek dolgozni, köztisztviselő leszek, adóügyekkel fogok foglalkozni. Most ugrik a majom a vízbe, ugyebár.
- Lelkileg, testileg felkészülni egy új életritmusra, a nagyobb fordulatra,
- Somát meggyógyítani, lehetőség szerint hosszú távra, na jó nem leszek telhetetlen, ha egy hónapig nem lesz beteg, már azzal is kiegyezek.
- Bébiszittert - fúj utálom ezt a szót - dadust keresni mellé, ha az előző pontban leírtak dugába dőlnek, de anyának (vagyis nekem) mégis menni kell dolgozni. Ez az egyik kiemelt feladat!

És mindeközben a fejem zakatol és nem tudok pozitív lenni, el sem tudom képzelni mikor, hogyan állunk talpra.

Megint nyavalyogtam, pedig megfogadtam, hogy kruppról, más nyavalyákról soha már. De ők nagyon ragaszkodnak hozzánk!

3 megjegyzés:

  1. Istenem az a kis szövegelős teste, a védekezőrendszere, hogy le lehet strapálva belülről...(Immunerősítést echinacea-val próbáljátok ki, ha gondolod!)
    Sebaj, a többi jó hír! :-)))
    1. kruppnak végre vége
    2. hasmenős hamar múlik (remélhetőleg)
    3. a munka megvan, juhéj! (aznap van a kisebbikem szülinapja és aznap volt a Felszabadulás ünnepe, ez már csak jó jel lehet, nem...?!) :-))))
    4. a lelkesedésed pedig majd megjön... :-)))

    Küldök pozitív gondolatokat és ha kell immunerősítőt is! :-)

    (Ui.: Dr.Ablonczynál mi is voltunk...)

    VálaszTörlés
  2. Krizantám Köszönöm, köszönöm, köszönöm!
    Echinacea van itthon is, de Somának nem jelentett semmit. Most Béres cseppezünk.
    (Láthattalak ma titeket zebrán átmenni a kislányoddal és egy vajszínű kutyussal?)

    Hadd legyek önző dög! Mondjátok még a pozitívakat!

    VálaszTörlés
  3. Igen, földim, vittük a szelektívbe a rengeteg hulladékot kutyasétáltatás címén...
    Én meg fölnéztem az ablakotokra... :-)))

    Legközelebb lobogtassunk kendőt, jó?!
    Tisztára, mint két öregasszony... :-)))
    (Egyenlőre nem vagyok kukkolós, úgyhogy nincs baj, de lehet hogyha elkezdenek nőni a bibircsókjaim, na majd akkor...) ;-)

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!