2011. március 30., szerda

Öt

Van mára ötödik, nem felejtettem el. Csak a turpisság, hogy nem otthonról írom a bejegyzést.

És itt is az ötödik napra jutó bejegyzésem.

Ma hirtelen ötlettől vezérelve Bükkszentkeresztre kirándultam Somával a füves Gyuri bácsihoz. Na nem Budapestről indultunk hirtelen ötlettől vezérelve, hanem Miskolcról. Eljöttünk lelki feltöltődésre a szüleimhez.

Bükkszentkereszt, az erdő, a táj, a gyógynövényház, a gyógyfüvek, a madarak, a játszóház, a vöröshangyaboly, a Boldogasszony köve, mind, mind csodálatos volt!
Nagyon jól éreztük magunkat.
Somára ráparancsoltam, itt lélegezzen jó mélyeket.
Ő miatta kerestem fel a gyógyfüves házat is. Kaptam tanácsokat, mit tehetek Soma immunrendszerének erősítéséért.
Barátságos emberek, barátságos vidék.

Holnap hozok fotókat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!