2009. június 23., kedd

2 in 1 fotó




Hááát ma már az "Őszi éjjel izzik a galagonya"-t szavaltam Somának délelőtt az autóban. Szomorú az idő, Soma is rosszkedvű és én is az vagyok.

Az esőről viszont felötlött, hogy készítettem egy gyermekszobába való hímzést, még akkor, amikor kismama voltam Somival. A kiságya felé szántam egy színes keretben az eső áztatta madárijesztő képet, de valamiért nem kapott még hozzá illő keretet. Vagyis tudom miért! Elvittem a Pólus Centerbe egy igazi képkeretezőhöz (én kis naív) és a végösszeg hallatán, egy "köszönöm, inkább még meggondolom" motyogásával kifordultam az üzletből.
Mivel esős az idő, most akár rá is érnénk valamelyik áruházban, "szabvány" keretet választani neki.

A hímzés alatt lévő anyag pedig legújabb szerzeményem. Őrülten tetszik! Nagyon finom, lágy esésű textil. Egy szoknyára valót vásároltam múlt héten magamnak belőle. Pikk-pakk kiválasztottam egy egyszerű zip-es harangszoknya szabásmintát a 2007/04 Burda, 104-es modelljét. Hétvégén kiszabtam egy 40-es méretet belőle, arra gondolva, hogy inkább nagyobb legyen (a csípőm miatt), mint kisebb és dobhassam ki a csodálatos, gyönyörűséges anyagomat. De ugye ne fessem az ördögöt a falra! Nagy lett. Most azon morfondírozok, hogyan bontsam szét és csináljak belőle 38-ast. Na ez az, ami "igazán nem szeretek" munka nálam. Bontani és újravarrni. Akkor már nem olyan a varázsa. :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!