2009. június 11., csütörtök

Balerína szoknya, avagy "tütü"





Ma tütüt varrtam a párom lánykáinak.

Tavalyról maradt rózsaszín szatén és rózsaszín tüll anyagom. Joggal kérdezhetnétek, hogy vajon honnan maradt tüll? :) Még a húgom esküvőjére vettem, valamit ügyeskedni akartam belőle és onnan maradt.

Szatén anyaggal most "dolgoztam" először. Amennyire féltem tőle, annyira nem okozott gondot! Nekem egyáltalán nem csúszott, nem mászott, nem rúgta ki magát, kezelhető volt, mint egy szelíd bárány :)
A tüllt már keményebb fából faragták. Merevsége miatt kicsit küzdöttem vele, de végül megszelídült.

Jelentem, nagyon egyszerű balett-szoknyát varrni. Én két külön szoknyát varrtam: egy felső szatén szoknyát és egy alsó, bő ráncos tüll szoknyát.

Ha valakinek ilyen szoknyákra lenne szüksége, ne habozzon megvarrni, mert egyszerű, mint az 1x1! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!