2009. június 29., hétfő

Első próbálkozás - táskára




Ma két tapasztalattal gazdagodtam!

Az első, hogy farmer anyagból szabni-varrni ... az nekem nagyon tetszik, mert könnyű bánni az anyaggal és még az én kis varrógépem is szépen helytállt ezen a terepen.

A második, hogy bitang aprólékos munka táskát készíteni! Ti ezt hogy bírjátok?! Pláne futószalagszerűen és villámgyorsan? Én majd bele... na nem haltam, de most már nagyon álmos vagyok, úgyhogy megyek is eltenni magam a paplan alá.

Amúgy meg elfogyott a farmer anyagom, így vállra-akasztó-pántja még nincs és fedő/első lapja sem. :)

Jó'cakát!

3 megjegyzés:

  1. Keveset látok belőle, biztos jó lesz.
    A magam részéről gyors és egyformáról szó sem lehet , nem tudok.
    Csinálj még közeli képeket.

    VálaszTörlés
  2. Ez csak a kezdet! Kitalálod a formákat, a sorrendet, a varrási ötleteket.... aztán menni fog. Farmerrel egyébként nem annyira könnyű, én nem nagyon szeretem, akkor most én kérdezem: hogy bírod? :o)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Viki!
    Lattam a csere-berehaakarod blogon,hogy gyerek jatekokat ajalasz cserere.en a gyongyoket szeretnem.Mit kersz erte cserebe?

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!