2009. július 5., vasárnap

Célegyenesbe fordultunk.




Milyen furfangos ez a cím :) pedig csak arról van szó, hogy szombaton elindulunk az egyhetes, jól megérdemelt balatoni nyaralásunkra.
Négy gyerkőccel, két autóval.
Szerencsére házi állatunk nincs. :)
Remélem idén gond nélkül érünk le és nem túl lépve a másfél-két órás limitet, ugyanis tavaly úgy történt, hogy én ill. az én általam vezetett autó kapott egy bal első defektet 110 km/h óra közben az autópályán. Összes csomag hátulról kirámolva stb. aztán kiderült újraindulás közben, hogy a pótkerék is ereszt. Na szóval cirka 4 és fél óra alatt le is értünk (Bp-ről Boglárra).

De elhatároztam, hogy most minden simán fog menni!
Senki nem fog veszekedni (főleg én nem), senki nem lesz feszült (főleg én nem) nem hagyunk itthon semmit, és már a készülődés-utazás is egy borzasztó jó dolog lesz, nem pedig egy tortúra.
A cél elérése érdekében már ma elkezdem az autótakarítást, tankolást, rámolást, vásárlást, mosást, vasalást stb. :)

Ha varrni nem is igen fogok a héten (a rengeteg teendő miatt... 4 gyerekkel van mit pakolni), azért a blog bejegyzéseket megpróbálom nem elhanyagolni. Azért ennyi mégiscsak jár kikapcsolódásként :)

2 megjegyzés:

  1. Jò nyaralàst nektek!!!!

    VálaszTörlés
  2. Legyen nagyon klassz a nyaralásotok!
    Pihenést, jó időt, jó kedvet kívánok!
    Szeretttel üdvözöllek: N. Zsu

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!