2009. július 30., csütörtök

A segédinas beteg lett.

Somi kruppos lett tegnapelőtt éjjel.
Legelőször januárban volt kruppos, akkor másfél éves volt. Emlékszem, nem is tudtam igazán, hogy mi ez a szörnyű, ugató köhögés, zihálás, csak ösztönösen kikaptam az ágyból, mert attól féltem, hogy megfullad. Aztán februárban és márciusban is átestünk rajta. És most júliusban újra jelentkezett ez a rémség. Így a negyedik alkalommal már rutinosan cselekszem, figyelek, adom a gyógyszereket ill. gyógykészítményeket stb. Most is félek, ha lefekszem aludni, de már könnyebben veszem én is, ő is az akadályokat. Valahol olvastam, hogy a legfontosabb, hogy a szülő nyugodt és higgadt maradjon! És ez adja a legtöbb erőt nekem. Ha érzem, hogy menthetetlenül benne vagyunk a slamasztikába, akkor egy-két percre leülök és erre a mondatra gondolok, hogy higgadtnak, nyugodtnak lenni!
Most altattam el a kis cseppségemet, és kis kikapcsolódásképpen leültem megnézni, hogy a párom milyen keresztszemes magazint mentett le nekem reggel a számítógépre. Na hát én teljesen elájultam! Újabb és újabb tervezett hímzések, de talán majd, ha nyugdíjas leszek, akkor lesz rá elég időm :)
Azért egyet mindenképpen elkészítenék.
Soma szeptembertől bölcsis lesz és épp bölcsiszsákot szeretnék készíteni neki (bár még nem tudom, hogy kell e olyan oda :) ) már megvásároltam hozzá egy helyes dinoszauruszos vászon anyagot, na de szerintem ezt nem hagyhatom ki:



Ezt pedig a párom ikreinek is elkészíthetném, mert ők balettoznak:



És találtam a kiskamasz úrnak is, aki éppen Szoboszlón nyaral apukájával, de szerintem ő már nem annyira díjazná ezt az ajándékát, bár tudom, hogy nem bántana meg azzal, hogy nem örülne:



Ha beleszerettetek a focizó lurkóba, a kis balerinába, vagy a vásott állatkákba, jelentkezzetek és elküldöm a mintát hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!