2009. augusztus 3., hétfő

Dínós zsákocska



Somának készítettem maradék anyagból ezt a dinoszauruszos zsákocskát. Hááát nem mondom, hogy milyen fenomenálisat alkottam, látva mások remekműveit!

Az anyagra kicsit kitérek: a Petneházy utcában (XIII. ker.) lévő méteráru boltban vásároltam maradékként 15 forintért! Mit kapni manapság 15 Ft-ért? - kérdezné a nagyim :). Hát ilyen kedves kis textileket. Ugyanott, ugyanakkor vettem egy tengerész mintásat is, az nagyobb darab volt, egyenesen drágának számított a maga 100 Ft-jával a dínóshoz képest :)

Mint látszik, a zsákocska pántjai kissé rövidek lettek, ezért Soma nyakába csúszott fel a zsák. Jót nevettem rajta, aztán a pántokat lebontottam. Most csak úgy háti pánt nélküli zsákocskaként várja a kincseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!