2009. augusztus 26., szerda

DÍJAT KAPTAM! :)

És csudás jókedvem lett tőle, mert még soha ezelőtt nem kaptam díjat senkitől :(
Meg aztán a bejegyzéseimre is alig-alig akadt egy-egy komment, ezért néha el is keseredem, hogy minek írkálok én itt össze-vissza (bár tudom: mindig magának írja a blogoló a blogját :) ), ha senki sem olvassa.
Na de tegnap szuper meglepetésként ért engem, hogy Kötögető Kata díjra érdemesnek tartott engem ill. a blogomat :)
Nagyon köszönöm neki!

És íme itt a DÍJ!



Én is szeretném továbbadni a macikákat, még pedig nekik:

1. Zazálea -nak, mert nagyon szeretem olvasni a beszámolóit,
2. Zsukka -nak, mert jó érzés tölt el, amikor nézegetem a gyerekeknek készült apróságait,
3. Mademoiselle -nek, mert humorosan ír, igényesen kézimunkálkodik és ez szemet, lelket gyönyörködtető, jókedvre derítő (remélem hamarosan hallat újra magáról).


2 megjegyzés:

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!