2009. július 9., csütörtök

A mexikói kalapom.



Kicsiben utazom! Rájöttem, hogy sokkal jobb lesz nekem, ha a nyaralásra kisebb hímzéseket viszek magammal.
Az egyik nagyon drága, és közel sem olyan fantasztikus magazinban van egy kis ajándék keresztszemes készlet. Meg is vásároltam, azzal a hirtelen felindulással, hogy nekem most nincs időm boltocskákban kutakodni ilyen picike hímzések után, de az igényem-vágyam már óriási volt, hogy valami rövid idő alatt befejezhetőt készítsek.
Na ez a kis mexikói kalap kapóra jött, nemkülönben House doktorbácsi ;) ennek eredményeképpen a kalap karimáját más szálirányba hímeztem, mint a kalap tetejét. Szuper! Gondoltam, én vissza nem bontom! Így jár az ember lánya, ha közben az anafilaxiás sokkban szenvedő tinilány esetét bámulja a hímzőtű felett!

És naná, hogy a csomagolással sehogysenem állok! És naná, hogy nincs megtankolva, kiporszívózva az autó! És naná, hogy máris puffogok magamban, hogy minek is az egyhetes nyaralás, ha előtte egy hétig mosok minden nap (azért, hogy mindenkinek tiszta legyen a ruhatára indulás előtt) és ha hazaérünk is egy hétig mosómedve leszek!

De nekem a Balaton a riviéra! :) :) :) Tralala!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!