2009. július 22., szerda

Hazajöttünk.



Már szombat óta itthon vagyunk, de nem akaródzott írni, csak olvasgatni :)

Hááát jó volt újra a saját ágyban aludni! Az egy hetes nyaralás alatt, alig aludtam valamit. Azt hittem, hogy ez a szokás csak az idős embereket kínozza, de rá kellett jönnöm, hogy nem. Vagy én is idősnek számítok.

Keresztszemezésről szó sem volt az egy hét alatt, viszont Ken Follett Katedrálisával nagyon jól haladtam ;) és nem is értem, hogy miért nem kezdtem el már ezt a könyvet sokkal-sokkal korábban. Lenyűgöző! Izgalmas! És szerelmes! Nemsokára befejezem és viszem is vissza a könyvtárba, talán megtalálom ott a folytatását is.

Aztán van egy jó hírem is, úgy tűnik - remélem nem kiabálom el - hogy indulgat a kis üzletecskénk, a keresztelőruhás boltocskánk! Szuper jó érzés!
Tegnap össze is írtam a teendőimet ezzel kapcsolatban, mert már látom, hogy mi az, ami fejlesztésre, bővítésre szorul.
Így hát most kevesebb lesz a szabad kreatívkodás és inkább az üzletecskében fogok többet tenni-venni.

Ja igen! Nagyon jó újra olvasni a blogtársak írásait! :)

1 megjegyzés:

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!