2009. szeptember 23., szerda

Ínhüvelygyulladás



Igen, ez a kongré a ludas. Kb. amikor 2 hete elkezdtem hímezni, akkor éreztem először, hogy a bal kezem tenyere fájdogál, aztán tovább fájdogált, nem múlt. Majd már pelenkázni sem nagyon tudtam, ránehezedni stb.
Hiába hanyagoltam egy darabig a hímezgetést, semmit sem változott, így meguntam és ma elmentem Somával doktornénihez, aki konstatálta, hogy igen, ínhüvelygyulladásom van.
Flector port írt fel, amit szépen ki is váltottam, de elolvastam a betegtájékoztatót. Bár ne tettem volna, ugyanis azóta se kezdtem el inni a vackot.
Eleve apukám a diklofenákra allergiás, és mivel én szinte hetente vagyok quinkie ödémás (lásd felduzzadnak a fejemen a lágy részek, száj és szem környékén), így nem mertem elkezdeni.
Délután megpróbálok konzultálni egy gyógyszerésszel (nektek van saját gyógyszerészetek??? mert hogy mindig ez a szlogen: konzultáljon orvosával, gyógyszerészével!) esetleg vásárolok fekete nadálytő krémet.
És be van fáslizva a kezem (most nincs, a gépeléshez letekertem :) ), amitől már vérkeringésem is alig van.

Várom tanácsaitokat :)

1 megjegyzés:

  1. Nekem van sajátom:))


    Sajnos ínhüvelgyuszit semmi sem gyógyít jobban a pihenésnél, nem véletlen szokták nyugalomba helyezni kis gipsszel vagy sínnel... Szóval amennyire tudod, kíméld!

    Jobbulást!!

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!