2009. szeptember 14., hétfő

Ünnepeltünk!



Tegnap köszöntöttük húgocskámat neve napjára. Bár nem a napján, mert Nikolett napja szept. 10-én volt, de a családi programok így tették lehetővé.
Most gondot fordítottam az ajándék megtervezésére és nemcsak egy gyorsan legyen már valami meglepetést készítettünk. Néha sikerül így is! Persze mindig próbálunk frappánsak lenni, de van amikor hiába jártatjuk az agyunkat, csak kevéssé lesz találó az ajándék. Mondjuk most nem volt nehéz dolgunk. Mit is lehet ajándékozni egy közvetlenül szülés előtt álló kismamának??? Hát persze hogy babagondozási témájú könyvet, Megérkeztem feliratú képeslapokat és egy fonott kosárkába újszülött méretű pelusokat!

Soma már mondogatja, hogy Andris a kiságyba fog aludni, ha kibújik Netta hasából. És nézegeti a szobáját, amelynek falára Ő is segített Micimackós matricákat ragasztgatni. Belenéz a nagy játékos kosárba, amelyben ismerős csörgő-zörgő játékok várják új gazdáját.
És persze Én is nagyon várom, a szülei után a legjobban :)

De addig még van 3 hét. Hogy Somát idézzem: csak "kalapáljon" addig anyukája hasába.

2 megjegyzés:

  1. Milyen szép kismama!!!!!!:)
    Ügyesen választottál ajándékot!
    Hogy vagytok Somával?????
    Tüneményesen fogalmazott: kalapál.:))))
    Ugye nem haragudtál meg az előző bejegyzésemen????
    Tudom,hogy nagyon nehéz most neked,és messziről könnyű prédikálni.....

    VálaszTörlés
  2. Jaj, dehogyis haragudtam meg rád az előző miatt! Sőt, örültem a soraidnak.
    Most már jobb a helyzet. A hétvégén kicsit szigorúbbak, következetesebbek voltunk, kicsit nagyító alatt volt a viselkedése, de a tegnapi napunk szuper jól alakult és a ma hajnali ébredést leszámítva, ma sincs különösebb probléma egyelőre :)
    Puszi és várom továbbra is kedves soraidat, nagyon jól esik.

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!