2009. október 19., hétfő

Adjunk nevet a keresztelőruhának!




Elkészült a következő modellünk, amelyet a mai naptól termékkörünkben üdvözlünk!

A keresztelőruhát - mint már egy korábbi irományban szóltam róla - egy francia honlapon találta egy roppant lelkes és roppant szimpatikus hölgy. Megkeresett vele, elmesélte, milyen keresztelőruhát is talált ki leendő keresztlánya számára és kérte, hogy készítsük el. Az új modell azért is fogta meg az Ő majd az Én fantáziámat, mert hosszú alsó résszel rendelkezik, az az igazi klasszikus, múltat idéző keresztelőruha, amelynek a szoknya része bőven a kisbaba talpacskája alatt 30-40-50 cm-rel végződik.
Hosszas tanakodás után hófehér damasztból és madeirából kérték a keresztelőruhát. Bár féltem tőle, mert 100%-os pamut lévén gyűrődik rendesen, mégis jó választás volt.
Ma délben el is vitte a keresztapuka, tanácsoltam, hogy keményítsék ki, úgy lesz tökéletes. Vasárnap van a kis Noémi keresztelője itt Budapesten, biztosan kapok majd a ceremóniáról is fotót, amit majd a keresztelés honlapon megmutatok.

Most viszont óriási problémát készülök megosztani veletek! Szerencsére szépen alakul a kínálatunk, bővülünk, nem lehet panaszom, viszont egyik keresztelőruhának sem tudok igazán találó, odapasszoló nevet adni, így teljesen idétlen egy-egy megrendelés beazonosítása (arra korlátozódik például, hogy kisfiú keresztelőruha I. vagy II.). Ami mégsem illő, mégsem méltó.

Kezdhetnénk ezzel az új keresztelőruhával a sort! Milyen nevet adnátok neki (nekik)? Várom sziporkázó ötleteiteket :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem az jutott eloszor az eszembe, hogy noi szentek neveit adjàtok neki, de az talàn tùl règies. Viszont szerintem viràgnevek nagyon jòk lennènek, ès jòl megjegyezhetoek. Pl. Liliom, ròzsa, gardènia, a fiùruhàknak pedig jàcint, nàrcisz, tulipàn esetleg. Ezek olyan klasszikusok.
    Vagy csillagok nevei, Esthajnal,Cassiopeia, Castor, Pollux, de most tobb nem jut az eszembe.

    VálaszTörlés
  2. Katica! Köszönöm az ötletelést! Nagyon jók! Főleg a virágneveken gondolkodom. Majd értesítelek, hogy mi lett a vége :)

    VálaszTörlés
  3. Kozben mèg az is eszembe jutott, hogy mesehosok nevei is jòk lennènek, Piroska, Hamupipoke, Jancsi ès Juliska, fiùruhànak mondjuk Pumukli, Frakk, de az is lehet, hogy ezek nem tùl elegànsak, ezeknèl biztos vannak jobbak is, majd gondolkodom mèg rajta.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a Bianka olyan kis szolíd név, ami illik egy keresztelőruhához.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a Bianak olyan kis szolíd név, keresztelőruhához is illene.

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!