2009. november 13., péntek

Gyöngyösi séta avagy Janára várakoztunk

merthogy péntek délután még iskolai kötélhúzó verseny is volt, ezért kissé módosítani kellett a szokásos programunkon.

Mint mindig, most is délre időzítettem az indulást, hogy Soma aludni tudjon az úton. Így viszont a Gyöngyösre érkezés és Jana programjának végéig volt kb. 2-3 óra.

Már túl voltunk az autó vezetésen (avagy az autóban játszunk-on), a cukrászda látogatáson, amikor felötlött bennem, hogy még akkor sem jártam a Mátra Múzeumban, amikor Gyöngyösön laktam, nemhogy mostanság, amikor teljesen felújították, hozzáépítettek a Múzeumhoz.

Elsétáltunk a bejáratig, a Pálmaházba vettünk belépőjegyet és egy kerti séta után - ami szintén nagy élmény volt, a különleges növények, fák, halastó, kis hidak stb. látványa miatt - egy órán át nézegettük a kitömött állatokat, különböző életképeket, tablókat stb. Szépen kivitelezett, jó elgondolású kiállítás, ámbár az eligazító táblákat hiányoltam.

Szóval ajánlom, klassz kis program lehet családosoknak és nem családosoknak is.
(Mint megtudtam minden hónap második vasárnapján két felnőtt és két gyerek részére ingyenes a megtekintés)
Sajnos a weblapjuk nem nyerte el tetszésemet, de itt megtalálhatjátok http://matramuzeum.hu és mi biztosan visszamegyünk még pár alkalommal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!