2009. november 25., szerda

Karácsonyvárók III.

Soma már csak karácsonyi dalokat szeretne énekelni az autóban, nagyon tetszenek neki. Kedvence a kiskarácsony, nagykarácsony és már egészen ügyesen énekli velem :)
Az idei lesz az első olyan ünnepünk, ahol a legkisebb gyermekünk is örülni fog a Karácsonynak. Mindenhol megállít, ha karácsonyfát lát az utcán, vagy az üzletekben. Nézegeti a díszkivilágításokat.

Sajnos az egyik nagy áruházban akciós termékként lehetett vásárolni világító ablakdíszeket és vettem is egy hóembert. Azért sajnos, mert nem rajongtam érte soha, sőt berzenkedtem, hogy nekünk ilyen sose lesz.
Amikor haza hoztam, én a szószegő és társamnak mutattam a vásárlásom eredményét, mosolyogva annyit mondott, hogy már várta, mikor jön el ez a pillanat! Jót nevettünk rajta.

És itt vannak a legújabb kedvenckéim:





A Praktika decemberi számából másoltam a mintákat zöld vászonra. Arany szaténszalag az akasztója és a hátoldala karácsonyi mintás vászonból van. Közte vatelin. Az összevarrása nem sikerült túl jól, és szívem szerint igazi fenyőágakat tennék a nappalink ajtajára és arra akasztanám őket. Ami késik, nem múlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!