2010. április 10., szombat

Holnap szavazunk

szavaznánk és totál elbizonytalanodtam délelőtt, miután olvastam egy újabb cikket a HVG-ben. Pedig mennyire biztos voltam a dolgomban. Hiányzik ez a biztosan tudom érzés.

Na persze az sem segített, hogy drága nagymamám is kicsit "nem értelek én téged" hangnemben kezdett velem beszélni a szavazást illetően, merthogy ő is tudja, hogy kit választottam volna. Mert szerinte nagy úriemberek is mind a Fideszt választják! Hallják a piacon jártuk-keltükben. És akkor én miért akarok kicsire szavazni? Olyat bejuttatni, akik majd lopják a pénzt, mint a mostani? Hogy még többen legyenek?

Na igen. Ha abból az elvemből indulok ki, hogy minden embernek megvan a saját véleményhez való joga és igaza, akkor nem reagálok. Ahogy nem is reagáltam, vagy legalábbis próbáltam finoman.

Azokkal nem is lenne olyan nagy bajom, akiknek kétharmadot jósolnak. Ha - és most elvek jönnek - nem lenne egy-két belém idegződött gondolat, ami akár helytelen is lehet. Ha meglátom a fiatal szóvivőjüket arra gondolok, hogy idősebb vagyok, mégis több a vagyona... vajon honnan kereste? Mert akkor én is megyek szóvivőnek! Ha az jut eszembe, hogy egyetemisták alapították, akik azóta is politizálnak - legalábbis jó páran közülük - és soha nem keresték másnak a pénzt, nem túlóráztak se kis hazainál, se nagy multinál, ellenben politikai nézeteket alkottak, formáltak arról, hogy is kéne dolgozni, hogy jobban éljünk... na szóval ez is fura.

De akkor mi legyen??? Holnap választás, de én se jelenlegire, se a kétharmadosra nem akarok szavazni. Ugye szóba jöhet még legalább két kicsi, de az egyik szétforgácsolta magát, a másik meg köthető Sólyomhoz (nem szimpi) és a kétharmadoshoz.

Sose politizáltam, nem értek hozzá, nem követem nap, mint nap az eseményeket, ezért hiába küldtök esetleg te nem jól gondolod kommenteket, biztosan igazatok lesz. Inkább azt a fajta szomorúságomat írtam ide, ami a meg nem értésből fakad. Néha a családom mondja is: különleges vagy mint kártya közt a hatos. Mert én nem egyértelműen úgy gondolom, ahogy ők.

De most akkor hogy is gondoljam holnap?! (sóhaj)

6 megjegyzés:

  1. Nem akarok olyan hozzászólást írni,hogy te nem jól gondolod.Inkább leírom,én hogyan mérlegelek:a párt fő alapelvei között szerepeljen a család, az anyaság,mint értékek,az erkölcsiség,a vallás,mint érték.Nagyon jól tudom,hogy nem lesznek tökéletesek,mert olyan nincsen.Azt is tudom,hogy nem fogják megváltani a világot.De lassan,lassan talán ,ha visszatér ez a nép az Igazi Értékekhez,akkor lehet belőle valami....

    VálaszTörlés
  2. Igen, ebben egyetértünk. De vajon melyik párt fogja ezt leginkább alapelvnek tekinteni. De nem csak programként, hanem teljes cikluson át. Lehet, hogy csak az a bajom, hogy már senkinek sem hiszek el semmit.

    VálaszTörlés
  3. Hát ebben nem szeretnélek befolyásolni....Egy párt már bizonyított számomra korábbi években, én ahhoz tartom magam.Aztán,ha bennük csalódok esetleg,akkor itt lesz a világ vége....

    VálaszTörlés
  4. Kicsire szavazok, mert megőrülök ettől, ami az országban van.

    VálaszTörlés
  5. Én is kicsire szavaztam. Kiizzadtam magamból :(

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!