2010. április 24., szombat

Kötni tanulok!

Igen, komoly az elhatározás, mert egész héten nem hagyott nyugodni, hogy nekem kötnöm kell! (Kicsit meguntam a párom nőjének hímzését)

Aztán elhatároztam, hogy lemegyek a közeli kézimunkabirodalomba, mert ott csütörtökön 11 órától mindig van kötő-tanfolyam. Na pechemre, betegeskedik a hölgy, aki tartja. Meg persze Somától nem is igazán tudnék odafigyelni. Pedig már láttam a szebbnél szebb fonalakat, amiket megvásárolok és megkötök.

Na gondoltam, nem addig ám. A lelkesedésemnek nem szabhat semmi gátat. Pénteken délután kaptam P-tól szabad 70 percet és elmentem a kedvenc antikváriumunkba, ahol találtam 300 Ft-ért egy 1985-ös kiadású Sorról sorra c. könyvet, amiben elég sok hasznos leírás található.





Kerestem én blogokat is, internetes kisfilmeket, amelyen magyarul beszélnek és alapoktól kezdenek, de sajnos nem igazán találtam, igaz, nem is kerestem órákig, napokig.
Merthogy mégis az lenne az igazi, ha "élőben" látnám, mindig is féltem a technikai dolgok könyvből tanulásától, de most mintha működne.

Ezért a következő bejegyzésemben, megmutatom, mit készítettem tegnap este a nap levezetéseként. :)

2 megjegyzés:

  1. Én horgolni tanultam így, és jól bevált. Biztos profin megtanulsz kötni, csak idő kérdése. Hajrá! Úgyis a lelkesedés a lényeg. :)

    VálaszTörlés
  2. A youtube-on rengeteg van, keresgélj! És itt egy link (videóval!), ha angol rövidítéseket akarnál érteni: http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-glossary

    Kötni jóóóóóó! :o)

    VálaszTörlés

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!