2009. május 7., csütörtök

Apró virágmintás szegéllyel készített blúz


Egy kedves blogtársam Varrókuckó nevű blogján találtam egy helyes kis blúzt, amit gondoltam, elkészítek magamnak.
Mivel anyagom is volt hozzá (kétféle puha pamutvászon) és Soma is aludni készült ebéd után édesanyja nyomására :) így neki is fogtam.
2 óra alatt készen voltam vele, méretvétellel, szabással, tisztázással és összevarrással együtt, DE! és mindig van egy DE :) :) :) újra bebizonyosodott, hogy nem tudok jó méreteket venni saját magamról.
A felső pántba még 5-6 centi belefért volna, alul akár 10 is! :)
Szóval szép lett, most tényleg szépen sikerült szabni és varrni kivételesen, csak éppen kicsit kibuggyan a húsom a felsőpánt felett.
Talán tesókám méretére passzítottam tudat alatt is :) :) :) Holnap felpróbáltatom vele és majd közzéteszem azt is, hogy mi lett a végleges formája és ki lett örökös gazdája ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!