2009. május 12., kedd

Cérna-virágok


Tegnap este átnéztem a keresztszemes Diana újságok oldalait, mert kedvem támadt egy kis hímzésre! Idejét se tudom, hogy mikor hímeztem utoljára. Pedig rám speciel nyugtató hatású, szóval inkább ezt kellene esténként művelni, mint altató-nyugtató homeopátiás tablettákat szopogatni.

Szóval anyunak május végén lesz a szülinapja és ki is találtam a meglepetéseket!
Az egyik egy kis futó lesz (a mérete 28x50 cm), ezekkel az apró, színes virágokkal hímezve. Remélem tetszeni fog neki.
Sajnos én is elszoktam követni azt a hibát, hogy a családi ünnepség ill. felfordulás közben csak gyorsan kibontom az ajándékokat és a megköszönésen kívül nem tudok akkor, abban a pillanatban jobban belemerülni az ajándékokba. Pedig legutóbb (a szülinapomon) is elhalmozott a család!
Szinte Karácsony volt :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!