2009. május 20., szerda

Betegesen



Sajnos, igen. A héten elég ramatyul vagyok. Torokfájás és egyre erősödő csalánkiütések :(
Az utóbbi keserít el baromira, mivel további vizsgálatok sem mutatták ki, hogy mitől is jelentkeznek rajtam ezek a rondaságok nap, mint nap.
Mindenesetre holnap újabb pénztárcát nem kímélő vizsgálatra megyek a Megyeri útra. Biorezonanciális vizsgálat lesz. Sose voltam még hasonlón sem, de adunk neki egy esélyt, hátha pont ez hoz eredményt!

Sokat nem tudtam mostanában a varrással foglalkozni, de a xszemes terítőt folytatgattam, ahogy energiáimból telt.

És még egy dolgot szerettem volna megosztani kicsi, bár annál kedvesebb közönségemmel :)
Hétfőn a páromat vártuk, amíg Ő a postán ügyintézett és mi Somával egy újságosbódénál megláttuk a fotón látható kiadványt. Horgoló iskola!!!!!!!!
És én pont a szombati családi összejövetelen emlegettem, hogy de jó lenne megtanulni kicsikét horgolni ... :) Szóval nagyon megörültem neki, bár tudom, hogy nem holnap lesz, amikor nekikezdek, és nem is holnapután :) Talán ha újra itt az ősz-tél, akkor többet leszünk itthon és....
Mindenesetre a kedvencemet lefotóztam belőle. Célként lebeg előttem, hogy egy ilyet összehozzak :) :) :)
Merek nagyokat álmodni, ugye?! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd csak! De írhatsz a honfiv@freemail.hu-ra is!